fredag den 18. februar 2011

Vi er alle the William Blakes!!!!!

juhu.. jeg skal til fastelavnsfest.http://gaffa.dk/live/event/40696
Det bliver 2. gang til fastelavn, og 3.gang i alt med TWB. Og det bliver godt, og der bliver gang i den. Måske kaster jeg mig ud i udklædning i år.. minimum en sjov hat eller noget .. jeg glæder mig..
Sidste år var det i Vega, men denne gang er det på Loppen, og der har jeg aldrig været.. gudskelov skal jeg have min faste musikfølgesvend med, så jeg ikke skal have min Christiania debut uden støtte :-)

Samme dag skal jeg til familiegudstjeneste i Roskilde Domkirke hvor ældstebarnet skal synge, så det bliver en dejlig dag.

2 kommentarer:

  1. det lyder fedt.
    du må have dig en god fredag

    x

    creativetail

    SvarSlet
  2. nemlig!!!
    og de kommer til at ha gæster med.. Fallulah, Ginger Ninja, og Simon Kvam.. og der kommer sikkert flere:-)

    SvarSlet