torsdag den 26. januar 2012

Turbo strikning ! Fordi jeg ikke kunne lade være ...

For 2 uger siden var jeg på shoppetur med hjerteveninden i Roskilde. VI var rundt i garnforretningerne og jeg holdt mig i skindet. Jeg faldt for  et fantastisk nøgle garn, dansk pelsuld i den skønneste farvekombination... men var standhaftig og lagde det tilbage i kurven.

Men... da jeg så var i Roskilde igen med Edith i torsdags kunne jeg ikke stå for fristelsen... det blev indkøbt, og allerede fredag fik jeg nøglet det op.. jeg brugte for førstegang den garnvinde mormor havde fundet i gemmerne.

Så slog jeg op til et tørklæde og blev allerede onsdag færdig med det.. har strikket så meget at jeg næsten blev helt forpustet. Jeg er stadig helt vild med de smukke farveskift. Garnet var vældig fint at strikke med, charmerende ujævt og af og til en lille halmsplint der gjorde at det nærmest var en naturoplevelse at strikke med det. Desværre opdagede jeg at jeg havde tabt en maske, men den er blevet hæftet, det ser man nok ikke når musikken spiller. Nu skal jeg ha' vasket og blokket det, så mønsteret træder endnu tydeligere frem .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar