lørdag den 5. september 2015

Blogtræf

Blogtræf
Sidste uge var jeg til blogtræf hos Violykke. Det var ikke første gang jeg var heldig at komme med. I lighed med de andre gange var det nogle dejlige timer i selskab med skønne strikkende krea-kvinder.
Traditionen tro havde vores værtinde knoklet med at skaffe sponsor-gaver. Jeg var så heldig at komme hjem medet lækkert kit til en pude i min yndlingsfarve grøn fra GarnGaragen, luxus-the og chokolade, fede garnprøver fra Designette ,  en prøve på Eucalan som er et vaskemiddel til blandt andet uld  og som prikken over i'et et stort gavekort til Rosenlund garn og uld produkter. Så jeg går nu og drømmer om hvad jeg skal forkæle mig selv med.

3 kommentarer:

  1. Super dejligt at se dig tilbage på bloggen. Og tak for sidst, håber vi ses igen.

    SvarSlet
    Svar


    1. tak og i lige måde.. Jeg har fundet ud af at jeg kan skrive indlæg og lægge fotos på min telefon... men åbenbart ikke kommentere kommentarer, der må jeg låne datterens computer, for min egen er afgået ved døden ;-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet