tirsdag den 10. november 2015

Lange strømper.

Jeg brokker mig lidt... Nej, nok lidt meget, over det igangværende strikkeprøver. Duddi har længe, nok flere år, ønsket sig rigtig lange strømper. Lange som i over- knæet- lange. I glatstrik. I mørkegrå. Ikke særlig spændende strik, til gengæld er jeg ikke i tvivl om at de vil blive brugt når de er færdige. Så jeg strikker troligt videre- også i bilen når jeg har en halv times ventetid før en aftale. Og jeg priser mig lykkelig for at ingen i vores familie er specielt langbenede, for nu har feen også udtrykt ønske om lange strømper!


1 kommentar:

  1. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. woven cotton fabric

    SvarSlet