tirsdag den 14. december 2010

Overvejelser.. og lidt om mig selv

Jeg synes det er dejligt at læse blogs med hyppige, for manges vedkommende daglige, indlæg. Og jeg har da også dagligt både oplevelser og kreative frembringelser der ville passe til at kunne blive offentliggjort her. Men i min virkelighed er nok sådan at indlæg vil komme mere sporadisk, måske endda i klumper og sådan er det bare.
Jeg har besluttet at dette her skal være noget jeg gør fordi jeg har lyst og når jeg har lyst. Der er så mange ting man kan have dårlig samvittighed over ikke at få gjort og dette skal bare ikke være en til ting i rækken af hængepartier der dræner mig for energi!
Så derfor må mine eventuelle læsere nyde når og hvis der er nyt herfra..  og så er den vist ikke længere !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar