fredag den 29. januar 2016

Garn og godt i gang.

Feen fik beskrevet for mig at det var en jakke... Altså en mere overtøjs-agtig sag hun ønsker sig til konfirmationen, gerne lidt tyk og filtet.
Så jeg gik på nettet og fandt frem til et godt tilbud på Drops Nepal hos Strikkes, som jeg ellers ikke har handlet hos før. De har base i Glostrup så jeg aftalte med indehaveren  Rikke at jeg kunne afhente garnet så jeg kunne komme i gang med det samme.
Farverne er fine, specielt de tre grønne jeg har valgt er bare super lækre sammen. Feen har valgt der skal være en del lyserød, så ud over den hvide som jeg har købt 12 nøgler af, er det den der er mest af-



Jeg har lavet lidt skitser men har ellers bare kastet mig ud i at strikke for på pinde 5 er det ikke helt så forfærdeligt hvis jeg et nødt til at skulle trevle lidt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar