onsdag den 13. januar 2016

Store Planer

Jeg var jo så heldig at komme hjem med et gavekort til Rosenlund Garn & Uldprodukter da jeg var til blogtræf hos Violykke. Det har ligget og ventet på det helt rigtige projekt skulle dukke op. Jeg har besøgt netbutikken rigtig mange gange, de har meget forskelligt og faktisk mange gode tilbud.  Til jul fik jeg en helt perfekt julegave af mine skønne piger. De var gået sammen og havde købt den nye bog af Mary Jane Mucklestone. Som de fortalte mig så vidste de ikke helt hvordan den skal bruges , men den så spændende ud og meget avanceret. Og jo den har allerede givet mig masser af underholdning for man bliver bare så super inspireret at alle de skønne fair-isle mønstre. Feen var hurtigt og sagde at jeg da måtte få strikket en laaaang Cardigan til hende til hendes konfirmation i slutningen af april... Så det er nu planen for min strikning de næste måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar