søndag den 6. marts 2011

hæ hæ ...Jeg kan hækle !!

Jeg var jo i hækleskole hos Asli forleden. Det var superhyggeligt at møde andre med samme passioner, og jeg kom hjem med lyst og mod til at kaste mig videre ud i hækle projekter-projekter.
Så jeg har nu hæklet en rund grydelap, 2 lag og med muse-takker rundt om.. Jeg er meget stolt af den:-)
Jeg har siddet og talt maskerne højt, for at se om det kunne lykkes at få udtagningerne rigtige.. og det lykkedes næsten. I dag skal jeg vente mens Edith varmer op med koret til gudstjenesten i Roskilde.
Så kan jeg sidde og messe 2-3-4-5og 6... 2-3-4-5 og 6.. og så videre :-) for jeg skulle jo gerne få lavet nummer 2 grydelap.





Jeg har forresten fundet lidt flere hæklelinks:
Her er noget om japanske opskrifter

og måske skulle jeg kaste mig ud i at lave en lille kanin som denne her:
opskriften kan findes her

Den ville sikkert vække lykke hos husets piger.

2 kommentarer:

  1. Sådan, Merete! Den er fin :-D

    SvarSlet
  2. Fedt Merete - det går da super godt! kom du bare i gang med kaninen - har selv lavet et par muffins

    x

    SvarSlet