søndag den 13. marts 2011

Korrespondance

Min mor er jo flyttet fra gården som jeg betegner som mit barndomshjem. I den forbindelse har jeg måtte hjemtage alt det som gennem tiden er havnet derude, fordi jeg ikke selv har haft plads nok eller som jeg måske ikke har kunnet tage stilling til at få smidt ud.
Og jeg har fundet massevis af breve.. breve jeg har fået i min barndom, under mine ophold i England, fra min ungdom blandt andet mens jeg var i Viborg på Kostskole, fra min tid i Valby... Masser af breve, fra min mor og far, min bror, familie og venner jeg stadig har. Fra venner som jeg faktisk havde glemt jeg havde haft, fra kærester og nogle der gerne ville være det. Og postkort fra klassekammerater, fra famile, fra mig selv ;-).


og her skulle så være nogle fine fotos jeg har taget idag, men så kommer der noget med at jeg skal betale for lagerplads.. hjælp hvad gør jeg så... det må jeg vist forholde mig til imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar