fredag den 21. januar 2011

en dejlig dag med mere kaos



Det var meget vigtigt for den 11-årige at få Austin Bibob plakaten op i det nye værelse som noget af det første.

 Denne ABC-reol har fulgt mig i 25 år, og der er løbende tilkøbt flere dele. Jeg hader den fordi den ikke er specielt køn, men jeg elsker den fordi den bare er såååå praktisk.
Ved denne lille skriveplade har jeg lavet mange opgaver da jeg læste til fysioterapeut den gang i det forrige årtusind, og EM er bare så begejstret over at den nu er i hendes værelse.
 Pigen med skruemaskinen....... Seje chicks gør det selv!

Når der flyttes rundt i det lille hus er et af stadierne total-kaos..i nat puttede jeg med bøger fordi jeg ikke fik sat en ny reol op med det samme. Men ældstebarnet var bare glad og det overskygger det hele

Ingen kommentarer:

Send en kommentar