søndag den 16. januar 2011

Fredagsbar


Jeg har en vidunderlig veninde. Vi ses som regel hver anden eller hver fjerde fredag, for de passer både i hendes og min hverdag.  Vi kalder det vores fredagsbar.

Så bliver der drukket kaffe, snakket om børn, mænd, mødre, mad... og ikke mindst om alle vores projekter indenfor håndarbejde og boligindretning. Jeg føler mig ofte ladet op med positiv energi når vi har været sammen, jeg får set mig selv med andre og mere positive øjne.

Hun er smadder god til at brodere, og ud over at hun lige nu er i færd med at afslutte et stolesæde som min familie har været i gang med at brodere i 20 år, fik hun før jul lige tid til at lave en gave til mig. Jeg var kommet til at sige at denne juleløber da var vældig fin.. og så gik hun bare i gang med at lave den til mig. Jeg er helt rørt, den er så fin. Jeg synes det var lidt svært at pakke den ned med alle juletingene, og glæder mig allerede til at tage den frem igen til december.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar