onsdag den 19. januar 2011

Total kaos i den lille villa

Jeg synes det var ved at være tid til at husets ældste barn, den nu 11-rige EM, skulle have mulighed for at få lidt mere privatliv. Og når hjemmet er på bare 80 km2 og kun har 2 værelser, så indebærer det at jeg er nødt til at flytte ud i stuen, og overlade det lille værelse til hende. Hun fik det som en gave igår, og her til aften har vi flyttet rundt på en masse tunge ting... gudskelov er gulvet glat, så meget kunne glides, skubbes og trækkes. Så har hun da lært tricket med at lægge håndklæder og viskestykker under tingene, så de glider lidt nemmere.

 Det er et puslespil at få tingene flyttet tingene rundt. Det bliver spændende at se det færdige resultat. Jeg har taget nogle "før"-billeder af det lille værelse, som jeg  vil vise når det er mere færdigindrettet.

 En glad 11-årig, som glæder sig til at sove helt alene.

 Sovesofaen fra stuen skal nu i tøseværelset, den er stor, men så er der også plads til at have veninder til at overnatte.



 Storesøster måtte give lillesøster et ekstra stort godnat kram, nu de ikke skal sove i samme værelse mere. Jeg tror nu de vil komme til at savne hinanden lidt
Aske-kats kasse er vist under noget rod.. så nu må han nøjes med at putte på min seng.. men det ser nu ud til at det passer ham glimrende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar